FAQ

Nie wiesz, jak coś zrobić, albo jak rozwiązać swój problem? Zerknij na listę pytań i odpowiedzi, może znajdziesz rozwiązanie swojego problemu.

Jeśli nie pamiętasz hasła, zawsze możesz wygenerować nowe, tymczasowe hasło, a następnie ustawić nowe.

Aby to zrobić:

  1. Przejdź na stronę logowania aplikacji albo kliknij "Zaloguj" na stronie głównej aplikacji.
  2. Kliknij: "Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj" pod formularzem logowania.
  3. Podaj adres email (login), na które założone jest Twoje konto.
  4. NIE ZAMYKAJ OKNA APLIKACJI, KTÓRE SIĘ POJAWIŁO - tu wpiszesz tymczasowe hasło i nowe hasło właściwe
  5. Sprawdź pocztę i znajdź wiadomość zatytułowaną: "GDPR Risk Tracker - reset hasła".
  6. Wpisz, najlepiej wklej, tymczasowe hasło przesłane w e-mailu.
  7. Ustaw i potwierdź nowe hasło.
  8. Zaloguj się

Wiemy też, że czasami pojawiają się problemy ze zmianą wygasającego hasła. Jeśli tak jest w Twoim przypadku, skorzystaj z procedury opisanej wyżej.

Aby korzystać z GDPR Risk Tracker musisz mieć w nim konto.

Jeśli masz już konto, zaloguj się i dodaj swojego pierwszego ADO (Administratora Danych Osobowych).

To dla ADO będziesz wykonywał wszystkie analizy ryzyka i tworzył Rejestr Czynności Przetwarzania. 

Dlatego, jeśli chcesz używać Risk Trackera dla siebie, jako Administrator, stwórz tylko jednego ADO - Ciebie, Twoją firmę, instytucję, podmiot.

Jeśli zaś chcesz stworzyć więcej ADO (bo jesteś grupą kapitałową albo świadczysz jako IOD usługi dla swoich klientów), możesz to zrobić bez przeszkód. Zakładaj tyle ADO, ile Ci się podoba.

Ale żeby zacząć analizę, musisz stworzyć co najmniej jednego ADO.

Miłej zabawy.

Tyle co pizza. A tak serio: 39, 59 albo 99 zł miesięcznie, w zależności od tego, na ilu użytkowników kupisz abonament. 

  • 39 zł - do dwóch użytkowników
  • 59 zł - do 5 użytkowników
  • 99 zł - do 10 użytkowników 

To są ceny netto i mogą być mniejsze o 5% albo 10% jeśli kupisz dostęp od razu na pół roku lub rok.

Możesz zerknąć jeszcze tutaj.

Oczywiście. Fakturę otrzymasz na adres, na który się zarejestrowałeś, najpóźniej do 5 dni roboczych w kolejny miesiącu po miesiącu, w którym nastąpiła płatność.

Więcej możesz jeszcze przeczytać tutaj.

Jest ich kilka. Nasz integrator płatności (DotPay) umożliwia płacenie za pomocą:

  1. Karty kredytowej
  2. Szybkich przelewów
  3. Blika
  4. Zwykłego przelewu

Więcej możesz jeszcze przeczytać tutaj.

Jeśli jesteś spostrzegawczy, zauważyłeś, że raz piszemy, że z GDPR Risk Tracker może korzystać 1 dodatkowy użytkownik, albo 4 dodatkowych użytkowników, albo 9 dodatkowych. Czasem też piszemy, że korzystać może 2, 5 albo 10 użytkowników.

O co tu chodzi?

W zasadzie tylko o rolę i nazwę.

W ramach KAŻDEGO rodzaju abonamentu jest JEDEN superużytkownik (albo inaczej: właściciel, klient), który zakłada konto w aplikacji, płaci za nie i tym samym decyduje o wszystkim, co się na tym koncie dzieje. 

Zatem, jeśli klient wykupił abonament LITE (dla jednego dodatkowego użytkownika) to realnie na tym koncie i w ramach tego abonamentu może pracować dwóch użytkowników: klient i użytkownik dodatkowy.

Proste?

Gdyby tak było, nie trafiłbyś tutaj.

Ale tak musi póki co zostać.